Nog 1 week - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Willeke Kampen - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Willeke Kampen - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

19 Juni 2009 | Nederland, Leusden

Nog 1 week en dan is het zover. Ik ben natuurlijk al druk bezig met de voorbereidingen maar ik kan me nog steeds niet echt voorstellen dat ik volgende week in Amerika zit.
Ik vlieg vrijdag om 14.55 en kom dan die nacht om 01.45 aan op JFK New York (plaatselijke tijd: 19.45). Daar heb ik de Meet and Greet met andere CCUSA deelnemers en dan breng ik een nacht in New York door. De volgende ochtend vlieg ik naar Milwaukee en van daaruit naar Minneapolis. Met een bus wordt ik dan als het goed is naar het kamp bij Annandale gebracht. Een hele reis voor de boeg dus, ik ben benieuwd hoe het loopt...

• 23 Juni 2009 - 10:30

Annemarijn:

Aah wil wat spannend!! Nog maar 3 dagen, oh my god! Leuk dat je een waarbenjij hebt! Ik heb er ook een, samen met mn moeder voor als we in zuid-amerika zijn (anenmam.waarbenjij.nu) maar jij zal het veeel te druk hebben met de kiddo's in het kamp! Ik spreek je snel! X

• 23 Juni 2009 - 11:13

Esmée:

Klinkt goed allemaal :). Zeker een lange reis en leuk dat je waarbenjij hebt. Hoop alleen wel dat je er nog tijd en zin in hebt om het bij te houden. (Mijn broer had het ook toen hij naar Australië ging, maar hij deed er niet zo veel mee)

• 23 Juni 2009 - 15:25

Marga:

Hoi Willeke, spannend hoor wat er allemaal gaat gebeuren, zeker de reis. Leuk dat je ons op de hoogte wilt houden van je belevenissen en ik hoop natuurlijk ook dat je er wel de tijd voor kunt vinden, ik zal uitkijken naar je berichten. Doe voorzichtig en onthoud vooral alles wat leuk is want dit is een ervaring voor je leven!(en ik zal Greetje af en toe wel mentaal ondersteunen hoor want zij moet er nog erg aan wennen vlgs mij)
    Goede reis en héél véél liefs van uit Brummen

• 23 Juni 2009 - 21:19

Min En Hil:

Ha die Wil!
    Ontzettend leuk dat je dit gaat doen, en wat gaaf dat het bijna zo ver is. We zullen je avonturen volgen via de weblog.

Veel plezier!
    groeten

• 25 Juni 2009 - 13:35

Lizet:

Nu nog maar één dag!!! Ik zal aan je denken als ik morgen in de trein zit naar Berlijn! En inderdaad verkeerde e-mailadres! Maar ik weet nu wel je weblog. Veel plezier! En misschien nog tot vanavond. Kus

• 27 Juni 2009 - 18:26

Marieke:

Ik heb vernomen dat mijn zusje goed in New York is aangekomen. Nu afwachten tot ze op het kamp is en iets van zich laat horen! Wil, geniet ervan! Kusje van je zus!

• 28 Juni 2009 - 10:48

Elzo:

Veilig op het kamp aangekomen, meldde ze vannacht. De mobiel werkt niet, maar de mail natuurlijk wel.