Bijna zover - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Willeke Kampen - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Willeke Kampen - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

03 Juli 2012 | Nederland, Leusden

Hoi hoi,

De reis gaat al bijna beginnen! Vanavond vertrek ik naar Nyanje in Zambia. Daar ga ik twee maanden meekijken en meehelpen in het plaatselijke ziekenhuis. Ik zal proberen hier af en toe een verhaaltje te schrijven over mijn belevenissen.

Even wat reisinfo:
Ik vlieg om 18.25 vanaf schiphol naar Frankfurt, dan naar Johannesburg en ik verwacht morgen om 12.30 aan te komen op het vliegveld in Lusaka. Ik kan overnachten op het JMTUC (Justo Mwale Theological University College) en zal dan, na 1 of 2 dagen, vertrekken met de bus richting Sinda met als eindbestemming Nyanje Mission Hospital.

Een hele reis voor de boeg dus, ik ben benieuwd hoe het loopt en heb er alvast veel zin in!

  • 03 Juli 2012 - 12:51

    Daphna:

    Goede reis! Veel plezier! Xxx Daph

  • 03 Juli 2012 - 13:17

    Mariette:

    Hey! Een hele goede reis toegewenst!

  • 03 Juli 2012 - 15:09

    Marieke:

    hee zusje,

    Hele goede reis en ik kan niet wachten om je eerste ervaringen te lezen!

    Dikke kus

  • 03 Juli 2012 - 18:40

    Marga:

    Lieve Willeke,
    Ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad als je dit leest) Wat een avontuur!
    Ik wens je veel nieuwe belevenissen en mooie ervaringen toe, die je hopelijk met ons deelt ?! We wachten vol spanning op je eerste bericht vanuit het verre Afrikaanse continent.
    Lieve groet Marga (en Pieter)

  • 03 Juli 2012 - 19:22

    Kirsten:

    Goede reis! Hoop dat alles goed gaat en ben heel benieuwd naar je verdere verhalen! xx Kirsten

  • 03 Juli 2012 - 22:31

    Michiel P:

    Goede reis en kom s.v.p. gezond weer terug! Hartelijke groeten, Michiel.

  • 04 Juli 2012 - 07:33

    Greetje:

    Als het goed is ben je over een paar uur in Lusaka!
    Lieverd heel veel plezier, sterkte met de rest van de reis. Ik ben heel trots op je!!! xxx mama

  • 07 Juli 2012 - 18:56

    Garrelt,Jeanine,Sven:

    Hee Willeke,

    Heel veel plezier daar! Je komt vast met heel veel mooie ervaringen terug.

    Groeten

  • 07 Juli 2012 - 19:31

    Lidy :

    Leuk om je op afstand te volgen.
    Maak er iets moois van en heel veel plezier daar in dat verre Zambia.

    Groetjes
    Lidy

  • 10 Juli 2012 - 14:09

    Willeke Van Kampen:

    Bedankt! Ik ben veilig aangekomen in Nyanje. Internet is hier nogal een probleem dus ik moet nog zien of ik de kans krijg een reisverslag te plaatsen. Maar alles gaat verder goed, al veel bijzondere dingen gezien en leer elke dag weer wat nieuws. Hopelijk krijg ik binnenkort de kans jullie wat meer te vertellen!

  • 10 Juli 2012 - 20:51

    Greetje:

    Ben blij dat we even van je gehoord hebben.{ Je berichtje staat op een gekke plek onderaan bij de reactie}.
    Lieverd, fijn dat alles goed is en ik weet dat je geniet en alles intens beleeft. Blijf goed op jezelf letten en heel veel plezier. Wij denken aan je en leven met je mee.
    Dikke kus, mama

  • 10 Juli 2012 - 21:13

    Sjoerd:

    Hi Wil, nou een heel pak van de familie's hart hoor, dat levensteken! Mijn uitleg over internet werkte niet meer .. Bijzondere dingen gezien, klinkt natuurlijk wat ambivalent, maar ik neem dat positief (omdat ze jou ook wel een bijzonder ding zullen vinden!). Liefs en sterkte,

  • 12 Juli 2012 - 17:23

    Monique:

    Zooo trots op mijn nichtje, zo ver weg en toch zo dichtbij. Geniet van je reis.

  • 17 Juli 2012 - 18:03

    Lies:

    hoi Willeke,

    Ik begrijp dat je erg moeilijk berichten kunt sturen. Ben wel benieuwd trouwens. Van Elzo hoorde ik dat het goed met je gaat en dat je veel leert. Ervaar je ook een cultuurschok, i.v.m. de primitieve omstandigheden?
    Hou je haaks en pas goed op jezelf.
    Liefs, Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Zambia Nyanje Hospital

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2012

Afscheid en Livingstone

15 Augustus 2012

Maternity ward, St. Francis en Mfuwe

24 Juli 2012

De reis en de eerste weken

03 Juli 2012

Bijna zover
Willeke

Actief sinds 17 Juni 2009
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 14683

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 03 Juli 2014

Co-schappen in Mangochi, Malawi

03 Juli 2012 - 29 Augustus 2012

Zambia Nyanje Hospital

26 Juni 2009 - 25 Augustus 2009

Kamp leiden in de US

Landen bezocht: